Masz pytania? Wątpliwości? Zapoznaj się z najczęstszymi pytaniami od naszych klientów i odpowiedziami na nie.
Podczas pompowania ciśnieniomierz wyłącza się.Może być to związane z wyczerpanymi bateriami, wystarczy, gdy jedna z nich jest rozładowana, aby ciśnieniomierz nie działał prawidłowo. Prosimy o wymianę wszystkich 4 baterii na nowe.
Mankiet w ciśnieniomierzu syczy podczas nieudanej próby pompowania.Jeśli masz inny mankiet- podmień go i sprawdź czy jest to rzeczywiście problemu mankietu, który może być dziurawy. Jeśli winny jest mankiet, to sprawdź datę zakupu i kartę gwarancyjną, abyśmy wiedzieli czy podlega wymianie na nowy.
Podczas używania ciśnieniomierza rodzinnego, urządzenie pompuje powietrze i spuszcza, następnie pojawia się cyfra 15, odlicza do 0 i znów zaczyna pompowanie (powtarza tak 3 razy)Sprawdź z prawej strony urządzenia, na obudowie suwaka czy nie włączyłeś uśrednienia wyników (3). Ciśnieniomierz ten posiada funkcje uśrednionego wyniku z trzech pomiarów. Aby dokonać pojedynczego pomiaru, musisz przesunąć suwak na nr 1.
Nebulizator pneumatyczny ( Compact, Pro, Basic) nie rozpyla leku.Sprawdź z instrukcją obsługi kompletność zestawu, przede wszystkim czy w pojemniku na lek znajduje się element nebulizujący, przypominający wyglądem pomarańczowy motylek. W przypadku jego braku należy dokupić cały rozpylacz tutaj: https://domowelaboratorium.pl/product-pol-583-Rozpylacz-na-lek-do-nebulizatorow-pneumatycznych.html?query_id=1
Nebulizator membranowy ( Smart Mesh 2, Smart Mash Bluetooth) nie rozpyla leku.Wlej ciepłą wodę do pojemnika na lek, przepłucz i włącz "proces czyszczenia". Po czyszczeniu pojemnik dokładnie wysusz. Po procesie czyszczenia nebulizator powinien zacząć działać
Termometr klasyczny nie strząsa się/ Ciecz w termometrze klasycznym rozwarstwiła się.Ogrzej termometr poprzez włożenie do szklanki z ciepłą, nie gorącą wodą i ponownie podejmij próbę strząśnięcia. Jeżeli te czynności nie pomogą, zwróć się do działu reklamacji poprzez formularz.
Biuro obsługi klienta
Tel: 801 000 977
E-mail: info@domowelaboratorium.pl
Infolinia: od pn. do pt. w godz: 08:00 - 16:00
Informacja dodatkowa: (pn-pt: 8.00-16.00)
Pełna nazwa: HYDREX DIAGNOSTICS Sp. z o.o.
Adres: Aleja Stanów Zjednoczonych 61 A, 04-028 Warszawa (POLSKA)
Właściciel sklepu
HYDREX DIAGNOSTICS Sp. z o.o.
Aleja Stanów Zjednoczonych 61 A
, 04-028 Warszawa
(POLSKA)
NIP: 113-00-24-519
Numer wpisu: 979053
REGON: 008106815
Fax: 22 22 82 0 84
Ładowanie mapyŁadowanie nawigacjiSzukanie adresu


Odwiedź jeden z naszych sklepów
Jeśli sam chcesz odebrac zamówienie lub obejrzeć nasz asortyment, możesz to zrobić w jednym z wielu naszych sklepów. Sprawdz adresy i godziny dostaw, aby wybrać sklep, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Zobacz nasze sklepy
